Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

(Light) Blue Monday

Soundtrack of the day: “Blue Monday” σε όποια εκδοχή σου αρέσει

blue / blu:/ adj.
1 having the colour of a clear sky or the sea/ocean on a clear day 2 (of a person or part of the body) looking slightly blue in colour because the person is cold or cannot breathe easily 3 (informal) sad, depressed 4 films/movies, jokes or stories that are blue are about sex.

Αυτά σύμφωνα με το “Oxford advanced learner’s dictionary”….

Για τους Άγγλους «μπλε», εκτός από το προφανές, σημαίνει άρρωστος, θλιμμένος και σχετιζόμενος με το σεξ.
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι έχω εμμονή με το συγκεκριμένο χρώμα. Όταν ήμουν μικρή το είχα κατατάξει στα «αγορίστικα» και ως εκ τούτου το σνόμπαρα χαρακτηριστικά. Όταν αγόρασα ενσυνείδητα το πρώτο μου μπλε μπλουζάκι, η μαμά μου είπε: «Αυτό είναι το χρώμα σου».  Έπρεπε να το σκεφτώ σοβαρά. Αν ήταν να έχω ένα χρώμα δικό μου, ας ήταν το μπλε. Είναι το χρώμα του ουρανού, της θάλασσας και των ματιών εκείνου του αγοριού…

Σήμερα ακούω Flunk. Παίζω με τις λέξεις και τη φωτογραφική μηχανή για να φέρω αυτήν την τόσο Μπλε Δευτέρα στα μέτρα μου…


Δεν υπάρχουν σχόλια: